Mehmondo'stlik sanoati doimiy rivojlanayotgan soha bo'lib, mijozlar ehtiyojini qondirish uchun doimiy takomillashtirishni talab qiladi. Butun dunyodagi mehmonxonalar o'z mehmonlariga birinchi darajali xizmat ko'rsatish muhimligini tushunishadi. Shu munosabat bilan Mehmonxonalar uyushmasi tomonidan ko‘rsatilayotgan xizmatlar sifatini oshirish maqsadida “Shahzoda Grand” mehmonxonasi uchun amaliy mashg‘ulotlar tashkil etildi.
25-27-aprel kunlari O‘zbekistondagi “Shahzoda Grand” mehmonxonasida Front office va Housekeeping xizmati ishi bo‘yicha amaliy mashg‘ulotlar o‘tkazildi. Treninglarning maqsadi mehmonxona xodimlarini mehmonlarga samarali xizmat ko‘rsatish bo‘yicha zarur ko‘nikmalar bilan jihozlashdan iborat edi.
Shuni ta'kidlash kerakki, mehmondo'stlik sanoati raqobatbardosh sektor bo'lib, mehmonxonalar o'z dolzarbligini saqlab qolish uchun doimiy ravishda o'z xizmatlarini yaxshilashga intilishlari kerak. Mehmonxonalar uyushmasi tomonidan “Shahzoda Grand” mehmonxonasi uchun tashkil etilgan amaliy mashg‘ulotlar ana shu maqsadga erishish yo‘lida ajoyib tashabbus bo‘ldi.
25-27-aprel kunlari O‘zbekistondagi “Shahzoda Grand” mehmonxonasida Front office va Housekeeping xizmati ishi bo‘yicha amaliy mashg‘ulotlar o‘tkazildi. Treninglarning maqsadi mehmonxona xodimlarini mehmonlarga samarali xizmat ko‘rsatish bo‘yicha zarur ko‘nikmalar bilan jihozlashdan iborat edi.
Shuni ta'kidlash kerakki, mehmondo'stlik sanoati raqobatbardosh sektor bo'lib, mehmonxonalar o'z dolzarbligini saqlab qolish uchun doimiy ravishda o'z xizmatlarini yaxshilashga intilishlari kerak. Mehmonxonalar uyushmasi tomonidan “Shahzoda Grand” mehmonxonasi uchun tashkil etilgan amaliy mashg‘ulotlar ana shu maqsadga erishish yo‘lida ajoyib tashabbus bo‘ldi.