10 - 11-aprel kunlari Jizzax viloyatida mehmonxona sohasidagi xizmat sifatini oshirishga bag‘ishlangan 2 kunlik amaliy trening bo‘lib o‘tdi.

Trening quyidagi asosiy yo‘nalishlarni qamrab oldi:
Front Office: qabul xizmati texnologiyalari, muloqot standartlari, bron qilish va mijozlar bilan ishlash ko‘nikmalari.
Housekeeping: ekologik tozalash, tekstil buyumlariga g‘amxo‘rlik va sanitariya-gigiyena talablariga amal qilish.
Front Office: qabul xizmati texnologiyalari, muloqot standartlari, bron qilish va mijozlar bilan ishlash ko‘nikmalari.
Housekeeping: ekologik tozalash, tekstil buyumlariga g‘amxo‘rlik va sanitariya-gigiyena talablariga amal qilish.




Treningning maqsadi Jizzax viloyati mehmonxona xo‘jaligida servis darajasi va xizmat ko‘rsatish sifatini oshirishdan iborat.


Barcha ishtirokchilarga faol ishtirok uchun minnatdorchilik bildiramiz! O‘rganilgan bilimlar ish faoliyatingizda asqotadi degan umiddamiz!