6-7 mart kunlari Farovon Khiva mehmonxonasida mehmonxona sohasida xizmat ko‘rsatish sifatini oshirishga qaratilgan ikki kunlik trening bo‘lib o‘tdi. Tadbir O‘zbekiston Turizm qo‘mitasi va O‘zbekiston Mehmonxonalar uyushmasi tomonidan tashkil etildi.

Trening dasturi muntazam xodimlar uchun asosiy yo‘nalishlarni qamrab oldi:
F&B (Food & Beverage): xizmat ko‘rsatish standartlari, mehmonlarga xizmat ko‘rsatish, buyurtmalarni boshqarish, shikoyatlar bilan ishlash.
Housekeeping (nomer fondidan foydalanish xizmati): ekologik toza tozalash, to‘qimachilik mahsulotlarini parvarish qilish va sanitariya me’yorlariga rioya qilish.
F&B (Food & Beverage): xizmat ko‘rsatish standartlari, mehmonlarga xizmat ko‘rsatish, buyurtmalarni boshqarish, shikoyatlar bilan ishlash.
Housekeeping (nomer fondidan foydalanish xizmati): ekologik toza tozalash, to‘qimachilik mahsulotlarini parvarish qilish va sanitariya me’yorlariga rioya qilish.




Ushbu treninglar ishtirokchilarga ilg‘or ko‘nikmalarni egallash, xizmat ko‘rsatish sifatini yaxshilash va mehmonxona sanoatida xizmat ko‘rsatish darajasini oshirish imkonini berdi.

Barcha ishtirokchilarga faol ishtiroklari uchun minnatdorchilik bildiramiz va olgan bilimlarini amaliyotda qo‘llashda muvaffaqiyatlar tilaymiz!